12 Nisan 2013 Cuma

Rimmel London • 050 Live pink blush /allık

Merhaba kizlar
Nasilsiniz umarim iyisinizdir ben idare ediyor gibiyim , dersler yazılılarım derken araya blogu sıkıştırıyorum :) olsun ben çok mutluyum :)

Bugün sizlere açtığım konu bir  allık :)
Rimmel London`ın  live Pink adli allığı. Pembe bir allık bu. Benim bu allığı almak daki en büyük sebebi fiyatıydı.watsonsdada görünce aldım  bu şeker şeyi.Şimdi fotoğraflara bakalım :)


 İçerisinde altın ışıltılar var ve bunlar yüzünüzde çok güzel gözüküyor.Bence sarisinlara çok uymayacak bir allik :) Buğday tene yakıştığını düşünüyorum.Çok minik yani çantaya at çıklardan :) 4 gramlık bir ürün.Pigmentasyonu bence gayet iyi, şu fotoğrafta görelim (çok hafif sürdüm ) :)


İki farklı şekilde de çekim yaptım :)
Ben ürünü çok beğendim ,tavsiye de ediyorum :)
Ben indirimde 10 TL ye aldım bu şekeri sanırım indirimsiz 13 Tl
Umarim beğenmişsinizdir !
Mutlu haftasonları 
XOXO


Hiç yorum yok: