21 Ekim 2013 Pazartesi

Garnier Yağlı ve Karma Ciltler İçin BB Krem

Merhabalar :)

      Tekardan sizlerleyim.Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım Garnier bb kremi tanıtıcagım.Garnier bb kremin yağlı ve karma ciltliler olanı benımkisi.Rengimde Medium.Yani orta ton.Biraz  koyu gelsede zamanla bütünleşiyor cildimde.Dershaneye giderken sıkça kullanıyorum.Bunun sebebiyse yani günlük olarak kullanmamız sebebi ise mat bitişi.Öncelikle nasıldır bir ögrenelim.
Garnier markasının en güzel ürünü bence.Yağlı ciltli iseniz kesinlikle denemelisiniz.Kokusu gayet hos cok hafıf belli belirsiz bir alkol kokusu barındırıyor.Garnierin ilk çıkan bb kremi sivilcelenme yaptığı söyleniyor.Ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.



Ürünün vaat ettikleri yani amacı 5 aşamadan oluşuyor.
1-Nemlendirir.
2-Cilt rengini eşitler ve ışıltı verir.
3-Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır.
4-Parlamayı kontrol eder.(En iyi özelliği)
5-GKF 20 ileUV ışınlarından korur.
Zaten garnier skin naturals ürünleri gayet iyi.
Peki ya kanıtlananan etkinlik ?
BB krem parlamadan ışıltılı bir cilt sağlamıştır. (%88.1 )
Gözeneklerin görünümü azalmıştır.
Kusurlar ( Kızarıklık,pürüz...)en aza indirilmiştir.(76.3)
Peki ya 4 hafta sonra neler oldu ?
-Daha az yağlı bir cilt.
-gözenek görünümü azalmıştır.
-Kusurlar gözle görülür derecede azalmıştır.
-cildin ışıltılısı artmıştır.
Şimdi ürünün yapısıcı inceleyelim.





Gayet hafif günlük makyaj için yeterli.Bu arada yaş sınırlaması var.20 yaş ve üstü diyor. Ben bunu dikkate almadım. :)) 

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler en yakın zamanda yeni  yazı ile buradayım 
Görüşmek üzere !!


Hiç yorum yok: