26 Haziran 2013 Çarşamba

NYC ALIŞVERİŞİ ♥

Selamlar :)
    Bugun sizlere bayıldığınız markanın watsonslara geldiği haberini verecegim :) Yaklasık 5 gün once farkedip almış oldugum marka olan NYC Watsonslara geldi bileee ! .Zaten NYC ojeler ve NYC kalemler, eyelinerlar daha önce Watsons magazalarında bulunmaktaydı.
O kadar uygun fiyatlılar ki şimdiden üm ürünlerini almayı hedefledim  bile. Benim NYC de en merak etmiş olduğum ürün pudrasıydı.Fakat testerlar gelmemişti. Ben yinede sonra alırım diyerek diğer ürünlere yöneldim.Aldığım üç ürünüde bayılarak kullanıyorum.

Beyaz göz kalemi istiyordum.Bu kalemi denemeyi düşünüp aldım.Gayet güzeldi ve kalıcıydı.Fiyat-performans açısından gayet iyi. Fiyatı 3.99 lira
Gelelim rujumuza .Vişne çürüğü rengine yakın bir renk..Hatta rengini yakından görelim.Bu arada Benim rengim 404 Air kiss. Tam yazlık bir pembe. Çokta kremsi  bir ruj. Fiyat -performans açısından çok çok başarılı. Fiyatı 4.99 lira

ikiside gayet kremsi yapıdalar.Kremsi olmaları sayesinde kalemi aydınlatıcı olarak kaş altlarına ve göz pınarlarıma uygulayabilirsiniz.
Veee birde Far paleti var. Far paletide Gayet pigmentli ve başarılı. Far paletimize aydınlatıcı ve  baz da eklenmiş. Aydınlatıcı çok simli bu yüzden çok kullanışlı degil fakat yapısı güzel. Baz ise mükemmel diyebilirim. Tüm göz kapağınıza uyguladığınızda rengini eşitliyor.Sonrasından gelen far güzelce ona tutunuyor. Pigmentliliği artıyor. Farlar ise gayet yumuşak. Zaten başka bir inceleme yazısında bu ürünü anlatacağım. Fiyatı 11.99 lira. Bence gayet uygun. :)
                      Eveeet benim alışverişim bu kadardı. Siz aldınızmı NYC ürünlerininden ? Nasıl buldunuz ?
                                           HOŞÇAKALIN :) ♥♥♥



Hiç yorum yok: