12 Haziran 2013 Çarşamba

Rimmel London Stay Matte Pudra /Powder


Herkese koooocaaaman selamlar :)
Biliyorsunuz ki şu sıralar Taksim Gezi Parkı olayları gündemde. Bu olaylar yüzünden insanın bloguna yazı yazası hatta makyaj yapası gelmiyor.Olaylar biraz dinmişken birşeyler yazayım dedım :) Tam yazı yazacagım ve Mayıs bitenlerini gösterecekken olaylar bir anda oldu ve ben hiçbir şey yazamadım :)
Şimdi gelelim ürünümüzeee :)
Ürünümüz bir Rimmel london ürünü . Rimmel London'ın en meshur ürünlerinden Stay Matte pudrası :) Önce bir kendisini tanıyalım ;
Çiçekler böcekler içinde fotoğraf çekimi :)
                                     
Benim rengim 005 Sılky Beıge. Tam ten rengime uygun bir pudra
Pudranın iyi özellikleinin başında tabikide matlaştırması geliyor. Fondoten veya bb cream üstüne sürüldüğünde hem mat hem doğal duruyor. Bence bu özellik en belirgin özelliği.
Kapatıcılıgı yok denilecek kadar az.Ben sadece pudra surerım dersenız kapatıcılıgı olmadıgı için sadece matlaştırır.Ürünümüz o kadar kadifemsi ki çok yumuşak :)

Yapısını umarım bu şekilde görebilirsiniz :)
Bu benim 2.Stay matte pudram gayet memnunum fakat  kötü özelliklerine gelirsek kapağı ve kalıcılıgı bana göre yetersiz.Ürün suratınızda yaklaşık 2 saat duruyor.Aksi takdirde parlamalarla karşılaşabilirsiniz.
Kapağıda Şu şekilde;
Kapagı her an çıkacakmış gibi :) ama benim için pek sorun yaratmıyor.Çoğu insan için kötü bir özellik.
Kokusuda gaye güzel :) Fiyatı :13 lira

           Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Biraz uzatsamda hepinizi çok seviyorum yakında görüşmek üzere hoşçakalın ! 

Hiç yorum yok: